Leusden,
05
november
2019
|
15:48
Europe/Amsterdam

Audi werkt met 72andSunny uit Amsterdam aan wereldwijde merkcampagne

Audi werkt met 72andSunny uit Amsterdam aan wereldwijde merkcampagne

  • Nieuwe merkcampagne wordt begin 2020 uitgerold
  • Amsterdams bureau partner van Audi voor herladen van merk
Samenvatting

Audi lanceert begin 2020 een geheel nieuwe merkcampagne die meer dan ooit is gebaseerd op inzichten en communicatietrends. Het merk met de vier ringen heeft het Nederlandse 72andSunny als partner aangesteld voor dit wereldwijde project.

De campagne wordt gebaseerd op Audi’s nieuwe merkstrategie. Eén van de grootste doelstellingen is het opnieuw laden van Vorsprung durch Technik, de wereldwijde slogan van het merk. In de toekomst gaat het niet langer alleen om wat er op technologisch vlak mogelijk is, maar meer om wat klanten zoeken in een merk als Audi. 

"Vorsprung wordt wereldwijd steeds meer een kwestie van een innerlijke houding", zegt Sven Schuwirth, hoofd Digital Business en Customer Experience van Audi AG. “Dat is de reden waarom we ook qua marketing nieuwe wegen inslaan om het merk Audi emotioneler te laden. 72andSunny is het ideale bureau voor deze nieuwe grote merkcampagne.” 

Het internationaal opererende reclamebureau, met vestigingen in onder meer New York, Singapore en Amsterdam, werkt voor andere grote klanten als Adidas, Google en Unilever.

De nieuwe merkcampagne gaat van start in het eerste kwartaal van 2020.

Fotobijschrift: Sven Schuwirth, hoofd Digital Business en Customer Experience van Audi AG

De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend.