14
februari
2014
|
11:00
Europe/Amsterdam

De meest exclusieve Direct Mail ooit: de Audi Cube

De Cube van Audi wordt bij een zeer select aantal personen in Nederland afgeleverd. Deze fraai uitgevoerde zwarte ‘box’ beschikt over een aluminium startknop. Een dergelijke knop is ook in diverse Audi-modellen te vinden, waaronder de Audi A8. Door op de startknop te drukken, start een ‘countdown’ van 90 minuten. Deze wordt zichtbaar gemaakt op het LED-display dat in de Cube is geïntegreerd.



3,2,1…

De Cube van Audi maakt gebruik van GPS-technologie. Door het GPS-signaal dat de Cube uitzendt, is het adres waar hij zich bevindt te traceren. Op het moment dat de countdown wordt gestart, vertrekt een Audi A8 naar dat adres. Als het aftellen is afgelopen, verschijnt de aanduiding A8 op het display. Op hetzelfde moment staat ook de Audi A8 voor de deur. De ontvanger van de Cube mag vervolgens instappen voor een proefrit van 24 uur. 



Internationale campagne

De Audi Cube beleeft zijn wereldpremière in Nederland. Later wordt de exclusieve Direct Mail met GPS-technologie ook gebruikt in andere Europese en Aziatische landen. Via deze link http://bit.ly/1lHghDT is precies te zien hoe de intrigerende Audi Cube werkt.