23
december
2010
|
00:00
Europe/Amsterdam

Audi quattro zet ludieke buitenreclamecampagne in tijdens wintersportweken

Voor de wintersportende Nederlanders die per auto naar hun sneeuwbestemming rijden, zijn de levensgrote uitingen van Audi nauwelijks te missen. Tijdens de Kerst- en Krokusvakantie - de traditionele wintersportweken van het gros van de Nederlanders - worden de creatieve reclame uitingen geplaatst op de Spectaculars bij vijf grensovergangen; Venlo (A67), Arnhem Heteren (A16), Breda Hazeldonk (A16), Echt (A2) en Zevenaar (A12). De onoplettende automobilist die de spectaculaire uiting tóch weet te missen op de heenweg, komt op de terugweg alsnog oog in oog met de Audi quattro. Aan de andere kant van de billboards is namelijk een tweede specifieke uiting geplaatst: ‘Veilig thuis. Audi quattro.’



Audi vindt partner in de Nederlandse Ski vereniging

Wintersportend Nederland is een doelgroep die naadloos aansluit bij het sportieve karakter van Audi quattro. Niet voor niets ging Audi onlangs een samenwerking aan met de Nederlandse Ski Vereniging. “We hebben in de Nederlandse Ski Vereniging een partner gevonden die perfect aansluit bij het denkbeeld van Audi. Bij de ski- en snowboardsport vormen techniek en materiaal de basis voor topprestaties. Dat geldt ook voor onze auto’s”, aldus Wil Giezenaar, manager Marketing & Communicatie bij Audi. Sportiviteit, design, techniek en progressiviteit gaan bij Audi hand in hand en dat wordt met de ludieke Skistok Campagne nog eens op geheel eigen wijze uitgedragen.