15
juni
2011
|
00:00
Europe/Amsterdam

1e Auto ter wereld via twitter te ‘bestellen’

Bij een progressieve auto als de Audi Q3 past een innovatieve, eenvoudige én eigentijdse introductiemethode. Daarbij volstaat het om @AudiQ3ontour te volgen via twitter en vervolgens de  tweet ‘Stuur de #AudiQ3ontour bij mij langs in [vul plaatsnaam in]’ te versturen. Door dat te doen, maken deelnemers kans op een zeer persoonlijke kennismaking met de Audi Q3. De auto wordt dan tussen 15 en 24 juni in een mobiele showroom op het aangegeven adres voor de deur geparkeerd. Zodoende is het mogelijk om de auto als een van de eersten in Nederland te zien. Uiteraard kunnen ook toevallige passanten dan kennis maken met de auto. En zo maakt de nieuwe Q3 ruim voor de marktintroductie (in september) ook een door twitter gestuurde tour door heel Nederland.



Kans op drie weken rijden in de Audi Q3

De twittertour is vooral bestemd voor de echte ‘early birds’, mensen die graag als eerste op de hoogte zijn van de komst van een spectaculaire nieuwe auto als de Audi Q3. De allervroegste vogels onder deze early birds maken bovendien kans op drie weken gratis rijden in de nieuwe Audi Q3. Om dat voor elkaar te krijgen, dienen deelnemers zichzelf met de Audi Q3 te laten fotograferen, de foto op Facebook te plaatsen én te taggen. Daarbij dienen ze een zo origineel mogelijk onderschrift bij de foto te plaatsen. Hoe origineler, des te groter de kans op drie weken gratis rijden in de nieuwe Audi Q3. De Audi Q3 twittertour gaat op 15 juni aanstaande van start. De voorbereidingen zijn nu al te volgen via www.twitter.com/audiQ3ontour en de Q3-twittertour-tab op http://www.facebook.com/audinl. Hier is uiteraard ook het complete verloop van de Audi Q3 twittertour te volgen.